Opgelost door LogiVert: Software Licentie kwijt na Computercrash

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60185
Gebruiker
gho12139
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb December 2010 bij Logivert (toen Easy Computing) het pakket Mijn Webwinkel 5 Pro aangeschaft.

Nadat mijn PC is gecrashed moest ik alles opnieuw installeren, ook MWW5 Pro. Helaas kon ik de productsleutel niet meer vinden. Via Online Support kreeg ik te horen dat de sleutel niet meer achterhaald kan worden omdat alle orders die voor februari 2011 zijn gedaan, via de toenmalige uitgever Easy Computing, niet meer boven water gehaald kunnen worden. Ik heb de factuur van € 200,38 aan hun laten zien maar ze houden voet bij stuk.

Kan dit zomaar?

Met vriendelijke groet,

Gwenny Hoebe

De oplossing

Graag ontvang ik een nieuwe licentie (product sleutel) zodat ik het pakket kan blijven gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

LogiVert is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    gho12139
    Datum
    Logivert heeft een nieuwe licentie gegeven

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gho12139
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LogiVert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen