Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Cursus Mobile Marketing: bijgaand boek is aanfluiting

KV

10-dec. Klacht naar LOI gemaild. Het boek bij cursus wemelt van de schrijffouten - gemiddeld 1 per pagina, en dat in een marketingboek - en is hierdoor onleesbaar. Auteur verwijst naar video's op zijn site die afgeschermd staan (kan hierdoor opdrachten v. huiswerk niet maken). Grote teleurstelling aan mijn zijde...
12-dec. Bevestiging van ontvangst klacht bij Klantenservice LOI
14-dec. Klacht door LOI doorgestuurd naar BackOffice, wachttijd 15 werkdagen
6-jan. Ik heb opnieuw gemaild omdat ik niet verder kan met mijn studie.

Tot op heden geen reactie. Ook het benaderen van de schrijver leverde niets op (ook hij reageerde niet op mijn klacht).

Graag inhoudelijke reactie waarom voor dit boek is gekozen .
- is er wellicht een tweede druk van het boek met correcties in de teksten? (Ook geen reactie van auteur hierop gehad)
- is er een mogelijkheid tot terugbetaling van het lesgeld of enige andere vorm van compensatie?

LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Geachte mevrouw Vleij,Bedankt voor uw bericht. Ik heb vandaag geprobeerd contact met u te krijgen maar helaas zonder succes. Uw klacht nemen wij uiteraard zeer serieus. De cursus Mobile Marketing hoort tot de nieuwste uit ons assortiment. Als hier fouten instaan betreuren wij dit ten zeerste. Wij gaan dit uiteraard uitzoeken. Het is echter zo dat hier niet op korte termijn een herziening voor zal komen. Hier gaat over het algemeen aardig wat tijd overheen. Ik stel daarom voor samen te bespreken wat wij kunnen doen om u tegemoet te komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn middels een reactie op dit bericht een telefoonnummer en tijdstip op de dag door te geven waarop u het beste te bereiken bent? Ik zal dan contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Mark van Ginkel
    LOI Webcare
    KV
    Beste Mark,Hartelijk dank voor de reactie. Ik heb inmiddels een mail van de klantenservice ontvangen waarin verzocht wordt om alle fouten uit het boek door te geven. Dit gaat echter wel een tijdrovende klus worden. Ik verblijf momenteel in het buitenland en zal bij thuiskomst aan de slag gaan om e.e.a. op papier te zetten. Ik zal de klacht hier afmelden en dit verder oppakken met de klantenservice. Mvgr.
    Kristie
    LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Geachte mevrouw Vleij, Bedankt voor uw reactie. Ik ga er vanuit dat uw klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld. Mocht u nog vragen hebben hoor ik dat graag van u.Met vriendelijke groet,
    Mark van Ginkel
    LOI Webcare
    KV
    Ik heb e.e.a. met mijn werkgever besproken (zij betalen mijn studie, welke ik in werktijd zou volgen) en zij vinden het toch wel erg ongepast dat ik het hele boek moet gaan uitpluizen. Het eerste hoofdstuk heeft al zoveel fouten dat het een monnikenwerk zal gaan worden om de rest te documenteren. Dit boek is gewoon geen goed lesmateriaal en het is aan de schrijver en zijn uitgever om een fatsoenlijk boek af te leveren. Mijn werkgever heeft gevraagd om een terugbetaling, indien mogelijk.
    KV
    Op 28 januari heb ik een foto gemaild naar de klantenservice o.v.v. mijn dossiernummer. Op de foto is 1 bladzijde uitgewerkt uit het 1e hoofdstuk. De foto laat zien dat het onmogelijk is om op deze manier een boek uit te pluizen, Nu ruim een week later krijg ik bericht dat mijn mail bij de BackOffice ligt en ik maximaal 15 werk(!)dagen moet wachten op reactie. We zijn inmiddels twee maanden verder sinds mijn 1e klacht. Ik hoop dat u snapt dat mijn beleefdheid zijn uiterste grens heeft bereikt.
    LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Geachte mevrouw Vleij,Op 4 februari is er door mij een mail naar het bij ons bekende adres gestuurd. Heeft u deze in goede orde ontvangen?Met vriendelijke groet,Mark van Ginkel
    Beste Mark,
    Ik heb mijn mailbox bekeken en de enige mail die ik heb ontvangen is degene waarin staat dat mijn klacht is doorgestuurd:
    Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
    Uw bericht is doorgestuurd naar, en in behandeling genomen door de afdeling Backoffice.
    De beantwoording van uw bericht duurt hierdoor langer dan eerder aan u aangegeven.
    Wij gaan ervan uit dat u binnen 15 werkdagen alsnog een inhoudelijk antwoord ontvangt.