Opgelost door Leidse Onderwijsinstellingen: gebrek aan communicatie en duidelijkheid

deR

Sinds juni probeer ik nu al inzicht te krijgen in de beoordeling van mijn scriptie. De LOI is telefonisch zeer slecht bereikbaar (vaak meer dan 30 min wachttijd) en reageert niet op email en klachten. Ook afspraken die telefonisch worden gemaakt worden niet nagekomen. Mij werd verteld dat ik op 6 dec mijn scriptie mag komen inzien, maar niet waar en hoe laat. Toen ik gister maar weer eens belde werd mij verteld dat ik me had moeten aanmelden. Men zou nog nagaan of ik alsnog kon komen en mij dat per email laten weten. Dat is niet gebeurd.

De LOI biedt HBO opleidingen aan en zou zich dus ook moeten houden aan de regels ten aanzien van transparantie zoals die gelden in het HBO onderwijs.

Ik wil graag
a. inzicht in de beoordeling van mijn scriptie (inclusief criteria)
b. duidelijkheid omtrent de procedure ten aanzien van bezwaar/beroep/second opinion in geval ik het niet eens ben met de beoordeling.
Het liefst zou ik met iemand van de LOI overleggen, maar dan wel met iemand die ook echt weet wat de regels zijn.

Beste heer Ruig,
    Ik heb je bericht gelezen en zou graag telefonisch contact met je opnemen. Schikt het jou als ik dit morgen (09.12) rond 14.00 in de middag doe?
    Best Mw. Derksen,
    Dat zou ik zeer op prijs stellen. Morgen (dinsdag) 14:00 uur is uitstekend.Vriendelijke groeten,
    Kees de Ruig
    Beste heer Ruig,
    Zojuist hebben wij een nieuwe datum afgesproken waarop je de beoordeling van je scriptie kunt inzien. Aankomende donderdag stuur ik je hiervan de bevestiging per e-mail.
    deR
    Ben vandaag gebeld, er wordt gewerkt aan een oplossing. Dat is veelbelovend, maar we zijn er nog niet.
    LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste heer Ruig,Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd ter bevestiging van de werkinzage volgende week. Met vriendelijke groet,
    LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste heer Ruig,Afgelopen vrijdag heb je als het goed is bij ons op kantoor de werkinzage gehad. Hopelijk is dit naar wens verlopen. Met vriendelijke groet,
    deR
    Klopt, ik heb mijn werk (eindelijk) kunnen inzien.
    Minstens zo belangrijk: ik heb iemand kunnen spreken die werkelijk naar mij luisterde en mijn negatieve ervaringen serieus nam. Ik blijf vinden dat de LOI slecht communiceert. Het is jammer dat het eerst tot een serie van klachten moet komen voordat er geluisterd wordt. Maar voor nu is alles opgelost. Patricia, dank voor je hulp hierbij!

deR

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?