Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Geen studiemateriaal ontvangen. Verkeerde klachtafhandeling....

Lloydstumpel

Ik heb mij al in juli 2015 ingeschreven voor de opleiding "MBO Applicatieontwikkelaar" bij de LOI. De opleiding is al betaald. Tot op heden heb ik nog steeds geen studiemateriaal ontvangen.
Ik heb op 21 augustus 2015 op deze website (Klachtenkompas.nl) deze klacht al eerder vermeld. Echter de reactie van de LOI was onjuist. Het ging over een geheel andere vraag , namelijk over "Vrijstellingen". Hier heb ik dus helemaal NIETS aan.

Heel graag zo snel mogelijk een - dit keer - juiste reactie!

Met 'vriendelijke' groet,

L.B. Stumpel

Ik wil zo snel mogelijk
studiemateriaal ontvangen èn
gegevens over adres en lestijden van de klassikale lessen (die volgens mij al zijn begonnen?)

Daarnaast zou een excuus mijns inziens hier zeer op z'n plaats zijn.

LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Lloyd,

Op dit moment zijn wij bezig om alle klassikale inschrijvers te bellen om aan te geven waar wij de opleidingen kunnen starten. Binnen nu en twee weken zullen mijn collega's contact met je opnemen.

Zodra je inschrijving na het contact definitief is krijg je het einde van deze maand het lesmateriaal toegestuurd. Daarbij zitten ook de bescheiden voor het betalen van de opleiding. Op dit moment is er namelijk nog niets betaalt.

De lesdagen zullen in de loop van oktober/november van start gaan.

Wij willen je dus nog heel even om geduld vragen.

Patricia
    LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?