Opgelost door Leidse Onderwijsinstellingen: huiswerk wordt niet beoordeeld

Willem van Cornewal

Mijn ingestuurde huiswerk wordt niet beoordeeld. Inmiddels heb ik al 3 keer een e-mail naar de klantenservice gestuurd, maar de enige reactie die ik vervolgens krijg is: uw klacht hebben wij in behandeling genomen en de betreffende afdeling is aangespoord uw huiswerk te beoordelen. (Ironisch schrijven zij vervolgens dat de LOI ernaar streeft het huiswerk binnen 48 uur te corrigeren) . Geen excuus en het allerergste: geen oplossing. Het betreft de huiswerkopgave met inzend datum van 15 juli, 5 augustus en 17 augustus.

Het corrigeren en beoordelen van mijn huiswerk. Een garantie dat de betreffende docent in het vervolg wel zijn verplichtingen nakomt. En compensatie van 1 maand extra op mijn studieduur van 20 maanden omdat ik hierdoor in mijn studie ben gestagneerd.

LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Willem,

Allereerst onze welgemeende excuses dat je zo lang moet wachten op de beoordelingen van je huiswerk.

We hebben de docent al twee keer gevraagd om je opdrachten spoedig te beoordelen. Helaas is dit dus nog niet gebeurt. Ook wij betreuren dit en mijn collega van de Docentenbegeleiding gaat vandaag nog proberen om telefonisch contact te krijgen met de docent.

Ik hou het persoonlijk voor je in de gaten en hou je op de hoogte. We doen ons uiterste best om de docent te benaderen om ervoor te zorgen dat de opdrachten nu snel beoordeeld worden.

Patricia
    Namens LOI Webcare
    Willem van Cornewal
    Mijn huiswerk is inmiddels nagekeken. Fijn!! Mijn vertrouwen in de kwaliteit van de cursus heeft echter wel een deukje opgelopen. Ik hoop dat dit in het vervolg van de cursus verdwijnt en ik de ondersteuning krijg die beloofd wordt.
    Willem van Cornewal
    Na 3 emails aan de klantenservice van de LOI die tot geen enkele oplossing van het probleem leidden, heeft deze klachtindiening wel het resultaat gegeven waar ik herhaaldelijk om heb gevraagd: namelijk het corrigeren van mijn huiswerk.