Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Korting

Tijs

Ik heb mij voor de zomervakantie ingeschreven voor de HBO verpleegkunde bij de LOI.
Vanaf toen was er al veel onduidelijkheid of de opleiding door zou gaan.

Ik ben hier sinds kort (start opleiding zou in oktober zijn) pas op de hoogte van gesteld, wat mij veel gedoe met mijn planning heeft opgeleverd.

Nu kijk ik vandaag op de site van het LOI en kom ik erachter dat mensen die nu inschrijven ook nog een korting krijgen van 10%. Volgens de receptioniste geldt deze korting niet voor mij. Ik vind dit erg oneerlijk, gezien mijn lange wachttijd. Daarnaast is de opleiding voor mij ook nog niet begonnen.

Ik hoop dat de LOI mij hierin ook tegemoet kan komen.

10 % korting op de opleiding

LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Tijs,

Het klopt inderdaad dat er vanaf vandaag een last minute korting wordt gegeven op de opleiding. Dit geldt dus alleen voor mensen die zich vanaf vandaag inschrijven. Helaas geldt dit dus niet voor cursisten die al ingeschreven staan.

Je hebt inmiddels vernomen dat de opleiding definitief gaat starten. Het lesmateriaal is inmiddels verzonden. Dus de opleiding is voor jou wel degelijk begonnen ook al is er nog geen lesdag geweest.

Gezien het feit dat je al vanaf juni 2016 stond ingeschreven voor de opleiding kunnen wij de last minute korting helaas niet toepassen op jou inschrijving.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Patricia
    Namens LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?