Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: LOI opleiding na maanden nog steeds incompleet/ foutief

CB

Na maanden en vele keren bellen en mailen nog steeds geen correct antwoord ontvangen.
Iedere keer weer een andere LOI medewerker.
Vragen:
1: Wat zijn de examen data voor de vakken behorende bij mijn opleiding.?
2: Waarom kan hier na maanden nog steeds geen duidelijk/ foutloos overzicht van worden afgegeven?
3:Waarom zorgt LOI zelf niet voor een goede bedrijfsvoering waarbij LOI deugdelijke contacten onderhoud met haar partners en bij vragen van studenten ZELF met een oplossing komt> (partner: SCHOEVERS)
3:Ik heb een cursus gekocht bij de LOI en NIET bij Schroevers. Waarom stuurt u mij met een kluitje in het riet en komt LOI zelf niet met een oplossing over examen data?
4:Ik volg een opleiding bij het LOI, ik betaal LOI de opleidingskosten, ik communiceer met LOI en wil geen speelbal zijn van de organisatorische problemen van het LOI Waarom komt u na maanden nog steeds niet met een oplossing?
5: Is Dhr. Jos van Eyken de commerciele directeur bij de LOI?

Ik wil binnen 2 weken een volledige opgave van de examendata van ALLE vakken die ik volg.
Ik wil een vaste LOI contactpersoon met kennis van zaken.
Als dit niet mogelijk is wil ik de volledige opleidingskosten terug

LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Chrisella,

Ik heb je zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat.

De examendata staan in je opleidingswerkruimte onder het kopje 'over deze opleiding'. Hier staat ook duidelijk aangegeven hoe je jezelf kunt aanmelden voor een examen. Op dit moment staat er helaas nog geen data voor de tweede helft van dit jaar. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij zullen hierover contact opnemen met Schoevers om te vragen of wij zo spoedig mogelijk te data voor de tweede helft van dit jaar kunnen ontvangen, zodat je verder kunt met je opleiding.

Zodra wij een reactie hebben ontvangen laten wij het je direct weten.

Patricia
    Namens LOI Webcare

LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Chrisella,

We hebben inmiddels contact gehad met Schoevers en de data voor het najaar 2016 ontvangen. Deze zal ik je vanavond per e-mail toesturen.

We hopen ze in de loop van volgende week ook toegevoegd te hebben aan de Campus.

Hopende hiermee je klacht naar behoren te hebben opgelost.

Mocht je in het vervolg nog vragen hebben dan kun je per e-mail contact met ons opnemen en in het onderwerp 'Webcare t.a.v. Patricia' vermelden.

Patricia
    Namens LOI Webcare