Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Planning van een alternatief examen duurt extreem lang.

s.

In juni 2016 is een alternatief examen taalkunde aangevraagd. Nu, op 10 oktober 2016, is het nog steeds niet duidelijk wanneer dit examen gepland zal worden. Ik ben volledig afhankelijk van dit examen om te kunnen starten met het afstuderen. Doordat de LOI geen datum kan geven, loop ik inmiddels een half jaar vertraging op en verlies ik mogelijk mijn aanstelling op mijn huidige werkplaats. Sinds begin augustus heb ik wekelijks telefonisch contact gehad met de LOI, maar ik krijg steeds te horen dat het examen nog niet klaar is en het nog niet bekend is wanneer het examen gepland wordt.

Een datum waarop het examen gedaan kan worden.

Beste Stefanie,

Allereerst onze welgemeende excuses dat je zo lang moet wachten en hierdoor niet verder kunt met de opleiding.

Ik heb zojuist een bericht gestuurd naar de studieleiding met het verzoek om duidelijkheid te geven hierin.

Zodra ik meer weet laat ik het direct weten.

Beste Stefanie,

Volgens onze administratie heb je inmiddels telefonisch contact gehad met een collega van de studieleiding.

Mochten er nog vragen zijn, verneem ik dit graag van je.

Dany
    LOI Webcare
    s.
    De klacht is nog niet volledig afgehandeld. Samen met de LOI ben ik nog druk bezig om te kijken of ik al eerder kan beginnen met afstuderen en LIO.
    Beste Stefanie,

Kun je aangeven of het inmiddels is gelukt en of ik de klacht op deze pagina kan afsluiten.

Beste Stefanie,

Ik zie in ons systeem dat je vandaag het examen gaat maken. Ik wil je hierin heel veel succes wensen.

Als er nog meer vragen zijn kun je contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 071 545 1234 of per e-mail via klantenservice@loi.nl

Namens LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?