Klacht Lokaal Totaal: Bedrijf komt belofte niet na

Judith

Lokaal Totaal biedt de volgende dienst aan:
Een bedrijvenpagina op internet waarbij met een selectie van zoekwoorden de garantie wordt gegeven om op nr 1 van google zoekpagina te staan.
Deze belofte komt Lokaal Totaal voor 1 bedrijf wel (Slim Time Berlicum) na en voor 1 bedrijf niet (CVB-Bouw)
Omdat na klagen geen enkele verbetering zichtbaar is, komt dhr. ******** (vertegenwoordiger) langs en geeft aan dat de voorgaande vertegenwoordiger (dhr. ********) niet eerlijk gehandeld heeft en valse beloftes gedaan heeft.
Met deze nieuwe informatie verzoeken wij om een oplossing, hetgeen geboden wordt in volledige creditering van alle betaalde nota's, aangezien LokaalTotaal zijn afspraken niet is nagekomen.
Bedrijf 1 (CVB-Bouw) stopt met Lokaal Totaal en krijgt volledige creditering, bedrijf 2 (Slim Time Berlicum) ontvangt eveneens alle nota's retour en sluit een nieuw contract af.
Tot op heden is er geen geld gecrediteerd en de rekeningen blijven binnen komen.

Volledige creditering van alle nota's m.b.t. de landenpagina van Lokaal Totaal.
Geen nieuw contract met Lokaal Totaal vanwege het opzeggen van het vertrouwen in het bedrijf.

Wij vinden dat Lokaal Totaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lokaal Totaal?