Klacht Lokaal Totaal: Misleiden bij contract opbouw van ondernemers website.

Thanh Hung

Bij de begin van contract moet ik een bedrag betalen om de website te bouwen, daarna moeten we een jaarlangs maandelijkse betaling doen om Lokaal totaal de website te onderhouden.
Na een jaar is de contract opzegbaar en je kan de website overnemen. Zo wordt gezegd via de tegenwoordig van Lokaal totaal. Na een jaar heb ik mijn contract opgezegd.
Lokaal totaal heb mijn website uit de lucht gehaald zonder toe te lichten en alternatieve mogelijk aan te bieden. Ik wil mijn website verhuizen naar een andere web Horst , met hele gedoe en dat duur bijna een maand voor dat het lukte. Maar uit eindelijke krijg ik alleen maar mijn domain naam zonder websitesite.
Wat heb ik daar aan naar een jaar bij Lokaal totaal een domain naam. Lokaal totaal heeft ook niks aan mijn website, maar waarom geeft ze die niet aan mijn.
Na een lang discussiëren kreeg ik te horen dat ik de website huren en niet bouwen ( kopen) maar wel geld

Mijn website inhoud hebben.

Wij vinden dat Lokaal Totaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lokaal Totaal?