Klacht Lomed: onvriendelijke afhandeling aan de telefoon.

Mickey

Twee weken geleden scheurde ik mijn achillespees totaal af.
Ik werd geopereerd en mijn man bestelde Sealprotect voor het onderbeen bij Loomed, zodat ik kon douchen, voor 24,95 euro.Toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis lag het product al op de mat. Snelle levering! Ik had krukken mee uit het ziekenhuis maar moest die binnen een week weer inleveren. Ik wilde ze zelf aanschaffen en ontdekte een mooie advertentie van Loomed van krukken voor 35 euro met een gratis sealprotect voor het onderbeen erbij, excl. verzendkosten. Die hadden we net bij hen gekocht! Mijn man heeft gebeld om te aan te geven dat we die krukken wilden kopen maar dat we die Sealprotect al hadden, of er iets mogelijk was qua prijs. Hij werd zeer onvriendelijk te woord gestaan door de telefoniste., overleg bleek onmogelijk Wat een afknapper was dit contact voor ons. Nu ligt hier een ongebruikte ongeopende Sealprotect die we niet retour mogen sturen. Zonde toch?

De ongebruikte en ongeopende Sealprotect retour mogen sturen waarna terugstorting van de eerste bestelling kan plaatsvinden.

Wij vinden dat Lomed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lomed?