Klacht London Verzekeringen: Afsluiting polis zonder goedkeuring

Voorde

Krijg een polis toegestuurd, waarbij zonder mijn handtekening, goedkeuring of eerdere kennisgave een verzekering is afgesloten voor mijn inboedel, woonhuis en met aansprakelijkheid.

De begeleidende brief staat zeer weinig informatie en geeft mij als klant totaal geen vrijheid van keuze. Er wordt gesteld dat de polis zal in gaan per 1 maart, maar ik heb niets eerder gezien, getekend of goedgekeurd. Nergens een woord over bezwaar dan/wel mogelijkheid tot vervallen indien er niet mee eens.

Tevens is het een polis met automatische verlenging, wat al op zich vreemd is en tegen de regels van contracten is, omdat mijn keuzevrijheid ook wordt beperkt.

Onwaarheden, dwingende toon, gebrekkige informatie en onduidelijkheid hoe men aan mijn gegevens komt en hoe het mogelijk is met automatische incasso als optie te nemen zonder mijn goedkeuring? Zeer onprofessioneel!

Ik verzoek onmiddelijke intrekking van deze polis en excuses voor de verkeerde informatievoorziening en onjuistheden in het begeleidend schrijven.

Wij vinden dat London Verzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over London Verzekeringen?