Wij vinden dat Longchamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Longchamp: Er wordt niet aan de garantie termijn gehouden
Details
Klacht
17 januari 2016 heb ik mijn Longchamp tas gekocht.
Na een maand was deze helaas al kapot aan de onder kant en werd voor reparatie weggebracht. In Oktober 2016 zag ik dat de tas weer kapot was in de hoek en heb hem nogmaals weggebracht voor reparatie. Longchamp reageerde daarop dat de tas niet tweemaas gerepareerd kon worden en dan ik contact op diende te nemen met de winkel waar ik de tas gekocht had. Op 27 december 2016 heb ik hiervan melding gemaakt bij de desbetreffende winkel, waarop ik drie weken geen reactie kreeg. Vervolgens werd mij vermeld dat de tas niet gerepareerd kon worden. Op de website staat dat de garantie inhoudt dat het product gerepareerd kan worden of gratis geruild worden voor een ander artikel binnen twee jaar. Vervolgens kreeg ik een reactie van de winkel dat mijn tas inmiddels al ouder was dan een jaar en ze mij daarom geen nieuwe tas kon geven. De volledige correspondentie vind u in de bijlage
Gewenste oplossing
Vervangend product en excuses- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.