Klacht Longchamp: Terug sturen van product en contact met bedrijf onmogelijk

Klachtnummer
# 390499
Gebruiker
MTvanR
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een product terug sturen kan alleen via een DHL service waarin het pakketje op een doordeweekse dag tussen 9 en 5 opgehaald kan worden. Aangezien ik, en met mij meerdere, niet van 9-5 thuis zitten wilde ik contact zoeken met het bedrijf. Je kunt ze echter niet e-mailen of bellen. Erg ontevreden over de service van het bedrijf.

Gewenste oplossing

Een andere optie geven voor het terug sturen van mijn product en zorgen dat er contact opgenomen kan worden met het bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Longchamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Longchamp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen