Klacht Longines.com: Ondeugelijk exemplaar wordt niet gratis gerepareerd.

Klachtnummer
# 574239
Gebruiker
dhr.Janssen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een horloge van Longines van minder dan 3 jaar oud. Het horloge kostte 3210 euro en betreft de L2.773.4.78.3 Master Collection.
Inmiddels loopt het horloge veel meer achter dan acceptabel is (uren per maand). Na analyse bij Longines werd dit bevestigd en kon dit verholpen worden voor 410euro (500 met vermeerdering van kosten juwelier). De service-interval ligt bij dit horloge op meer dan 5 jaar. Het betreft dus een ondeugelijk exemplaar.

Gewenste oplossing

Longines zou haar verantwoordelijkheid moeten nemen en moeten inzien dat een consument mag verwachten dat een horloge van 3200euro meer dan 3 jaar betrouwbaar is. Minimaal zo lang als de zelf voorgeschreven service-interval.
Als Longines achter haar merk staat, moet dit gewoon kostenloos gemaakt worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Longines.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Longines.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen