Klacht Lonsdale: Bestelling niet geleverd, geen contact mogelijk.

DebbieKeijzers

Op 3 feb heb ik een bestelling geplaatst online en is er via multisafepay een bedrag van 72,40 euro van mijn rekening geschreven. Sindsdien heb ik geen mail meer gehad van dit bedrijf met een melding van verzending. Op de site staat dat er binnen 1 a 3 werkdagen wordt geleverd. Ik heb al gemaild en daar krijg ik geen reactie op, telefonisch is er niemand bereikbaar op het nummer dat op de site vermeld staat.

Ik heb zelfs op Facebook site een reactie achtergelaten. Op internet ben ik gaan speuren en kom ik erachter dat er meerdere websites horen bij de shape supply group, allemaal net even iets anders maar wel te herleiden naar hetzelfde adres in Spijkenisse.
Het geeft me geen gerust gevoel en ik kan alleen maar hopen dat ik niet ben opgelicht. Ik heb ook multisafepay een mail gestuurd wat ik nu kan doen, want ik heb al gelezen dat zij er niet voor kunnen zorgen dat mijn geld teruggestort wordt op mijn rekening. Dat kan alleen de webwinkel zelf.

Ik wil mijn geld terug, dat heb ik ook al gemaild naar het bedrijf, maar daar krijg ik geen reactie op.

Wij vinden dat Lonsdale hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lonsdale?