Klacht Loodgieter Amsterdam: Totally overpriced service fees and travel expenses!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279707
Gebruiker
Schnuerer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

First of all, this company provides a very unprofessional and unfriendly telefphone service.
I asked them to send me a plumber of the Diemen area. They couldn't tell me the price for a gas stove installation on the phone and hung up immediately when I've asked for.
Then they have sent me a plumber from 'S-Gravenhagen who wanted to charge me 250 EUR to connect my stove to the gas.
The plumber himself called me half an hour before arrival without mentioning any expenses. When he arrived and informed me about the costs, I refused the service and he charged me 78,65 EUR voorrijkosten.
This company is a rip-off.

De oplossing

I'd like to get the 80 EUR voorrijkosten back.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Loodgieter Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schnuerer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Loodgieter Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen