Klacht Loodgieter.nl: Ondeskudigheid op alle niveaus

#Aimedee7

Er is sprake van een kapotte waterleiding onder de vloer, waardoor loodgieter.nl is ingeschakeld. Men kon een dag later al een loodgieter leveren (meneer Ashraf). Alhoewel meneer vriendelijk was, was hij niet ter zaken kundig omdat hij het preciese lek niet heeft kunnen opsporen. Kosten: €120,-. Inclusief btw.

Hij adviseerde om een lekdetectie uit te laten voeren, ook via loodgieter.nl. volgende dag kwam meneer een lekdetectie uitvoeren, maar hij kon het lek niet lokaliseren. Hij veronderstelde dat het bij de wc zou zijn. Hij adviseerde om weer meneer A. te contacteren om de vermeende lekkage te verhelpen.
Kosten: €453,75. Voor dit bedrag heeft D. niet eens de oorzaak van de lekkage kunnen vaststellen, en ook het lekdetectie rapport niet naar ons doorgestuurd zoals afgesproken.

De volgende dag is A. weer gekomen en zei dat er een gat in de zijmuur van de wc moest gemaakt worden, en als dat niet zou lukken dan zou de hele wc gesloopt moeten worden. We vonden dit allemaal zo vaag en rigoureus dat we er niet mee akkoord zijn gegaan. Ook verzocht hij om buiten loodgieter.nl om om de werkzaamheden te verrichten mochten wij ons bedenken.

Uiteindelijk een andere loodgieter ingeschakeld die de lekkage heeft vastgelegd aan de lodenwaterleiding onder de vloer.

Door deze zeer slechte ervaring en verkeerde diagnose eisen wij en vergoeding van €500,-.
Ook eisen wij het rapport van de lekdetectie te ontvangen zoals afgesroken.

We hebben dit aangekaart bij loodgieter.nl, maar die ontrekt zich aan zijn verantwoordelijkheid
Beste team Loodgieter.nl Omdat er geen Luik in de gang is, dus ook geen toegang tot een kruipruimte is er op advies van Achraf lekdetectie ingeschakeld. Omdat volgens hem de lekkage onder de wc zat. Maar ook Dennis heeft ondanks een Luik in de keuken naar de kruipruimte het lek niet kunnen lokaliseren. Achraf heeft bij zijn 2e bezoek niet met zekerheid kunnen vaststellen waar het lek was en gezegd het lek te kunnen opsporen door te slopen. Omdat wij dit te ingrijpend vonden op basis van waarschijnlijkheid zijn wij hier niet mee akkoord gegaan. Hierna heeft hij zijn collega, die al zeker een half uur op zich liet wachten, afgebeld. Omdat alle bezoeken van loodgieter.nl tot niets hebben geleid, zijn wij nog steeds van mening, dat een redelijke tegemoetkoming toch op z’n plaats zou moeten zijn .

#Aimedee7
    Wij zijn in onderhandeling. Wij wachten op het rapport van de lekdetectie en een restitutie.
    #Aimedee7
    Loodgieter.nl heeft beloofd te reageren, maar dit is nog steeds niet gebeurd.
    We hebben inmiddels weer een mail verstuurd, waarin we opeen detectie rapport vragen en een restitutie bedrag.
    Loodgieter.nl
    Beste I. Delmaar,

Het lekdetectierapport is gisteren naar u verstuud heb ik vernomen namens het lekdetectiebedrijf. Wij hebben u vorige week uitgebreid aan de teledoon gehad om de situatie nogmaals aan u uit te leggen. Wij hebben overleg gehad met de betrokken loodgieters en wij zien geen reden om tot uitbetaling van een restitutiebedrag over te gaan. Als u bij het eerste bezoek had aanegeven dat er wel een kruipruimte onder uw woning aanwezig was, was er nooit een lekdetectie bedrijf ingeschakeld en waren de kosten beperkt gebleven.
    Ook zijn wij niet gevoelig voor uw dreiging, of zoals u het zelf noemt een voorstel om €250,00 aan u over te maken, zodat u daarna de klacht verwijderd van Klachtenkompas en geen verdere klachten in gaat dienen over de niet nagekomen afhandeling.

Ik hoop dat wij u zo voldoende hebben geinformeerd.

Team Loodgieter.nl

Ook een klacht indienen over Loodgieter.nl?