Klacht Loodgietersbedrijf DHC: reparatie lekkage voordeur

Klachtnummer
# 25184
Gebruiker
Tanja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf is twee keer geweest om een lekkage bij de voordeur te verhelpen. Dit heeft niet geholpen, wel een factuur van E 200 ontvangen. We hebben aangegeven dat we betalen als het probleem opgelost is en kregen als reactie:'Het is niet zo dat er pas betaald wordt bij resultaat. Zo werkt het helaas niet in de loodgietersbranche'. Verder kregen we te horen dat de enige oplossing het aanschaffen van een nieuwe carport is en dat de factuur binnen 8 dagen betaald moest worden. Na het inwinnen van een second opinion bleek dat de uitgevoerde werkzaamheden niet hebben bijgedragen aan de oplossing van het probleem. Bovendien is het aanschaffen van een nieuwe carport een merkwaardige en onnodig dure oplossing terwijl ons probleem relatief makkelijk opgelost blijkt te kunnen worden.

De oplossing

Het bedrijf geeft het door ons betaalde bedrag terug zodat de lekkage alsnog opgelost kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Loodgietersbedrijf DHC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Loodgietersbedrijf DHC?