Klacht Loodgietersbedrijf Henk Hoek: Uitgevoerd dakwerk en de communicatie daarover ver onder de maat.

J.W. van den Berg

Klachten n.a.v. het aanbrengen van een nieuwe bitumen laag over de oude op een plat dak van ca. 40 m2.

1.Er blijft veel meer water op staan dan voorheen (tot 10 mm diep). De overlappen vormen walletjes en ook overigens is het oppervlak bobbelig.

2.Met mijn instemming is de oude zinken daktrim hergebruikt. Echter nu geschroefd i.p.v. - zoals gebruikelijk - bevestigd met klangen.

3.Langs een groot gedeelte van de dakrand zijn geen randstroken aangebracht.

4.Met mijn instemming is de ventilatiepijp op het dak niet vervangen (was wel voorzien in de offerte). De kap van de pijp vertoont nu een deuk en de pijp heeft schroeiplekken. Op de factuur is een nieuwe pijp in rekening gebracht.

5.Een deel van de daktrim is slordig aangebracht. Er gaapt een te grote spleet tussen de trim en het dak.Daardoor kunnen bladeren en ander vuil makkelijker onder de daktrim komen.

6.De stagnerende communicatie, waardoor de gemaakte afspraak om een deskundige het werk te laten beoordelen, niet tot uitvoering komt.

Het werk door een deskundige laten beoordelen en cfm. diens bevindingen tot een afwikkeling komen. De expertisekosten 50:50 delen.

Bijlagen

Wij vinden dat Loodgietersbedrijf Henk Hoek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Loodgietersbedrijf Henk Hoek?