Klacht Loods 5: Aankoop bank van € 1000,- afgescheept alsof niks is!

Tim

Voor onze nieuwe woning hadden wij een nieuwe bank aangeschaft bij de Loods5 te Zaandam. Zo goed als dat zij kunnen verkopen, zo enorm zwak zijn ze als er een klacht binnen komt.
Het gaat hier om een bank, model Neat links. De bank is in gebruik sinds nov 2014, maar begon vorig jaar juni ( 2015) al enorm in te zakken en de stof begon al te pillen. Na gebeld en (meerdere keren) gemaild te hebben kregen wij als "service" een apparaat opgestuurd om pillen tegen te gaan.. Ook kon er een monteur langskomen om de bank op te vullen, maar dit zouden onze kosten zijn.
Een jaar verder is er een onafhankelijk "expert" geweest en dat zou door ons als positief zijn ervaren... Niet waar uiteraard, want er veranderde niks na zijn komst. Loods5 een mail gestuurd en uiteindelijk ben ik gebeld ( 23-06-2016) om erover te praten... Is dat een oplossing? Wij zitten op een dure bank waar we een half jaar van hebben genoten en waar we al 1,5 jaar mee bezig zijn om te vergoeden!!!
SCHANDALIG!

Wij verlangen service die je mag verwachten bij een aankoop van 1000,- excl bezorgkosten! Er wordt ons verteld dat meerdere klanten dit probleem hadden en dit is ook zo gegaan.. Is niet waar, want kennissen van ons hebben de bank vergoed gekregen. Dat er na 1,5 jaar nog geen enkele oplossing is is voor een organisatie als Loods 5 echt schande. Pak je verlies en vergoedt de bank, je voorkomt daarmee ontevreden klanten en slechte recensies.
Een pluizentondeuse of een onafhankelijk expert is natuurlijk alles behalve een oplossing. Heb ze ook gevraagd hoe ze zelf zouden reageren bij zo'n situatie.. Daar kwam geen normaal antwoord uit. Dus wees reëel! EEN BANK VAN € 1000,- na 6 maanden al ingezakt, die je niet vergoed. Dan ben je als organisatie slecht bezig.

Ook een klacht indienen over Loods 5?