Klacht Loods 5: Hoekbank staat verkeerd op de bestelbon

L. Mommersteeg

Hoekbank is in eerste instantie met vooraanzicht links besteld en toen na thuiskomst bleek dat dit niet goed ging passen hebben we dit aangepast naar vooraanzicht rechts.
Helaas is het in de winkel verkeerd op de bestelbon gekomen. Waardoor de aanpassing ook verkeerd is gegaan.
We hebben in de winkel een formulier met opstelling meegekregen waarop wel de opstelling gearceerd is zoals we hem in eerste instantie wilde ontvangen. Je kan daardoor ook zien dat er verschil zit in de order en de tekening. Dus dat er bij loods5 iets is misgegaan.
Tot nu toe geen oplossing geboden en schoftelijk behandeld.
Artikel 4 is niet van kracht omdat wettelijk gezien wij iets anders geleverd hebben gekregen dan mondeling overeengekomen. Wet overstijgt voorwaarden. Dat de bestelbon er anders uitziet dan mondelingen overeenkomst komt door verkeerde inlichtingen van loods 5. Wij weten niet of een hoek van voor of achteraanzicht op de bon hoort te staan. Als je het telefonisch gesprek na luisterde geven wij echter mondeling duidelijk aan wat wij wensen te ontvangen.

In overleg met het juridisch loket moet loods5 instemmen met ontbinden van de overeenkomst. Dit op grond van misleiding. Jullie hebben niet geleverd wat wij zijn overeengekomen in het mondeling gesprek waarmee ook een mondeling overeenkomst geschonden is. Daarnaast leveren de bijlagen ook voldoende bewijs dat er bij loods 5 een fout is gemaakt.
Als dat nog niet genoeg is, is alleen al het feit dat loods 5 niet kan voldoen aan eigen voorwaarden zoals gesteld in artikel 9 namelijk dat er gebruik gemaakt kan worden van een onafhankelijk orgaan in geval van een geschil. Na contact geeft loods 5 aan dat dit alleen geldt voor geschillen die aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen. Zo staat dit niet in de algemene voorwaarden waardoor alleen al op die gronden de overeenkomst als ontbonden beschouwd moet worden. Ik zie graag binnen een week het geld teruggestort op mijn rekening.

L. Mommersteeg
    Door niet te reageren los je niks op loods5! Ik ga door tot ik mijn geld terug heb.
    L. Mommersteeg
    Nog steeds geen reactie. Onsympathiek hoor.
    Ik hou de klacht wel levend. Ondertussen gaan we denk ik ook maar juridische stappen nemen. Schijnbaar wil loods5 graag een rechtszaak aan de broek.
    Reactie, actie.
    ...
    ...

L. Mommersteeg
Geen oplossing. Ze zijn nergens bij aangesloten om conflicten op te lossen en benadelen de klant ook al heb je bewijs van je gelijk. Je moet dan maar gang naar de rechtbank maken. Het is een ongelofelijk onbetrouwbaar bedrijf. De spullen die ze verkopen, verkopen ze ergens anders ook. Ik raad iedereen aan elders te kopen.

Ook een klacht indienen over Loods 5?