Opgelost door Loods 5: Ik heb een aankoop gedaan die niet geleverd is.

sad Opgelost
BillyBarkruk

Ik heb stoelen en een eettafel besteld op 9 juli 2021 waar een indicatie op stond van 6-8 weken levertijd, dus ca eerste week september (week 35).
Goederen werden geleverd in week 39 en zouden in week 41 (13 oktober) bezorgd worden. Bezorging is half uur voor afgesproken levertijd afgebeld. Nieuwe afspraak voor zaterdag 16 oktober. Alleen de 6 eetkamer stoelen geleverd, terwijl mij vezekerd was dat ook de tafel geleverd zou worden, Nieuwe afspraak gemaakt voor de tafel voor donderdag 21 oktober. Ca 30 minuten voor afgesproken levertijd gebeld dat de tafel niet door de kwaliteitscontrole kwam. Heb al twee keer visites afgebeld, een zakelijke afspraak afgezegd en we eten al sinds 13 oktober van een campingtafel.

Terugbetaling van het volledige bedrag per omgaande en ter beschikking stellen van een vervangende tafel totdat ik een nieuwe tafel heb gekocht, maar niet meer bij Loods 5.

BillyBarkruk
Uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen maar heb daar wel heel veel voor moeten doen. Ging niet van harte en zeker niet vanzelf.

Ook een klacht indienen over Loods 5?