Klacht Loogman Carwash: Bumper losgelaten na wasbeurt

Klachtnummer
# 300985
Gebruiker
MeaCulpa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn NIEUWE auto heeft de wasstraat niet overleefd, de bumper is volledig losgekomen en de geschrokken medewerkers gaven gelijk aan dat dit zeer uitzonderlijk is en vulden uit eigen initiatief een schadeformulier voor me in waarin ook duidelijk naar camerabeelden werd gerefereerd. So far heel netjes allemaal, ware het niet dat dit de standaard 'afscheep' policy lijkt, want ik word vervolgens gemaild met het volgende:

'In artikel 5 van de voorwaarden staat duidelijk vermeld dat u zelf verantwoordelijk bent voor het aanbieden van een geschikt voertuig voor de wassing.

Nu u hieraan niet hebt voldaan (onze wasstraat kan geen deugdelijke achterbumper lostrekken), zult u begrijpen dat u ons onmogelijk aansprakelijk kunt houden voor de ontstane schade.'

Nogmaals, het betreft een nieuwe auto, dus waarom het een 'ongeschikt' voertuig zou betreffen blijft een raadsel.

Heel jammer dit.

De oplossing

Kosten reparatie vergoed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Loogman Carwash is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties