Opgelost door Loogman Carwash: Gewoon opgelicht door een medewerker

Teleurgesteld en boos

Gevraagd om het goedkoopste was programma, dit omdat mijn werkgever dit vraagt en mij niet meer vergoed.
Toen ik thuis kwam zag ik dat men mij het duurste programma had laten betalen. Nu ik het evalueer is dit met opzet gedaan.
Ik heb betaald met mijn pin pas, de pin automaat werd zo hoog gehouden dat ik het bedrag niet kon lezen en ik mijn pasje op de pinautomaat moest leggen.
ik vroeg om een bon, omdat ik de wasbeurt moest declareren. De bon kreeg ik op het allerlaatste moment aangereikt, net voordat ik de wasstraat inreed.
Het lijkt erop dat men op provisiebasis staat te wassen, een eerlijke ondernemer zou dat nooit doen. Oplichters doen dit gewoon wel.

Ik wil mijn teveel betaalde bedrag terug gestort krijgen. € 20,00 afgerekend terwijl het goedkoopste programma € 8,50 is.

Loogman Carwash
    Beste C.C. de Wit,

Bedankt voor uw bericht.
    Wat vervelend om te horen dat u geen leuke ervaring heeft gehad bij Loogman. Dit mag zeker niet de bedoeling geweest zijn.
    Kunt u mij een e-mail sturen met uw gegevens zoals kentekennummer en adres? Ik kan dan contact opnemen met de desbetreffende vestiging.
    Alvast bedankt!

Marcia - Klantenservice Loogman Carwash
    klantenservice@loogman.nl
    Teleurgesteld en boos
    Dinsdag 220 augustus heb ik een e mail gestuurd naar Marcia van de klanten service, nog geen reactie ontvangen.
    Loogman Carwash
    Beste C.C. de Wit,

De klacht was nog in behandeling bij de leiddingevende van de wasstraat. Ik heb net een e-mail teruggestuurd.

Marcia - Klantenservice Loogman Carwash

Teleurgesteld en boos
Uiteindelijke oplossing Onderstaande reactoe van Loogman Carwash; k heb contact gehad met de leidinggevende van de wasstraat in Lelystad. En het is niet fijn dat u dit zo ervaren heeft. Uw feedback zal intern meegenomen worden. Om u alsnog tegemoet te komen wil u een coupon voor een gratis wasbeurt opsturen. Als ik dan uw adresgegevens mag ontvangen? Of als u zich registreert voor de Loogman Wasapp dan kan ik deze in uw account toevoegen. Ik zie graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Marcia – Klantenservice Loogman Carwash