Klacht Loogman Carwash: Klant staat niet op de eerste plaats

Ketel

Op 07-04-2018 om 14:58 ben ik met mijn auto (en Loogman kaart) PH-172- (nieuwe auto) door uw wasstraat gereden; programma 1. Na de wasbeurt bleek dat mijn auto niet schoon was; er zaten nog stukken vogelpoep op mijn dak. Uw collega heeft er naar gekeken en aangeboden opnieuw door de gehele wasstraat te gaan. Uiteraard heb ik dit opgevolgd waarna uw collega 'snel' het dak heeft behandeld. Ook na de tweede wasbeurt was het dak helaas niet schoon. Ik heb dit zelf vervolgens (vrij simpel met water) schoongemaakt. Indien de collega de tweede keer met de hoge drukspuit een klein beetje meer aandacht had besteed aan het dak van de auto was ik tevreden klant. Aanvullend (ik ben hier laat mee) meld ik dat bij de Element Wax op 13-03-2018 rond 10 uur (PH-172-nieuwe auto) de schoonmakers bij het binnen reinigen ervoor gezorgd hebben dat de ingebouwde carkit houder is losgeschoten en de lifehammer bij de rechter voorstoel en helaas niet gemeld. Dit is zonder kosten bij de VW dealer weer hersteld maar bovenstaande is een teleurstellende ervaring waarvan ik vindt dat deze onder de aandacht gebracht mag worden en voor mij geen goede ervaring is geweest. U kunt de gegevens uiteraard simpel uitlezen van mijn klantenkaart.

Een antwoord en oplossing. Op 9 april 2018 om 09:29 de klacht reeds per mail verstuurd en nog geen antwoord mogen ontvangen. Een simpel telefoontje of email tje is blijkbaar te lastig.

Loogman Carwash is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.