Klacht Loogman Carwash: Linkerspiegel in wasstraat afgerukt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555164
Gebruiker
C.M.J. Kester
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 7 aug 2021 werd in de wasstraat van Loogman Aalsmeer de linkerspiegel van mijn auto gerukt. Medewerker Loogman zette de spiegel met een beetje tape weer vast en ik mocht de tweede wasstraat in. Vervolgens een schadeformulier ingevuld en ik was stellig in de overtuiging dat deze schade door Loogman netjes afgehandeld zou worden.
Helaas is het tegendeel waar!
Na 11 dagen kreeg ik een standaard emailtje waarin stond dat ‘na zorvuldig onderzoek’ wordt verwezen naar de algemene voorwaarden, artikel 5.1c. Daarin staat dat je met uitstekende delen niet de wasstraat in mag. Ook spiegels worden hierin genoemd en auto’s met spiegels mogen dus de wasstraat niet in (??).

Hierop heb ik verschillende emails gestuurd naar Loogman en telefonisch contact gezocht met de manager van het team Aftersales. Hij kon slechts uitbrengen dat voor Loogman de zaak afgehandeld was en dat er niet meer over gecommuniceerd wordt.
Met het plaatsen van deze klacht verwacht ik dan ook geen enkele reactie van Loogman, maar ik wil eenieder waarschuwen dat het met je auto na een wasbeurt wel eens heel vervelend kan aflopen. De leverancier zwaait vervolgens met hele vreemde algemene voorwaarden.

Gewenste oplossing

- Ik wil dat het bedrijf excuses aanbiedt voor de wijze waarop zij met klachten van klanten omgaat.
- Vergoeding van de kosten.
Geboden oplossing
Geen enkele reactie. Waardeloos!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Loogman Carwash?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen