Klacht Loogman Carwash: Schade aan auto in wasstraat Loogman Aalsmeer

sad Niet opgelost
C. Huyser

Op 24/7 is er bij Loogman Aalsmeer een sierplaat van mijn Seat Arona geslagen in de wasstraat.
8 augustus komt Loogman met het standaard verhaal dat ze niet aansprakelijk zijn volgens de Algemene Voorwaarden. Ik heb een auto aangeboden die niet geschikt is voor de wasstraat (??).
Volgens mijn garage is de plaat er door een bostel afgeslagen, de schade bedraagt € 132,53
De klacht direct gemeld bij Loogman, de sierplaat is in de wasstraat gevonden, maar bleek onherstelbaar beschadigd.

Dat Loogman de schade volledig vergoed. De factuur heb ik naar ze opgestuurd.

Bijlagen

C. Huyser
    Op 9 augustus heb ik bericht van afwijzing via de mail gekregen. Meteen gereageerd, maar de contactpersoon bij Loogman laat meteen weten dat het tot 26-8 op vakantie is....
    C. Huyser
    Wachten op 26 augustus, zie boven.
    Loogman Carwash
    Beste C. Huyser,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan het bericht niet helemaal lezen. Is het mogelijk om uw bericht naar klantenservice@loogman.nl te sturen?

Alvast bedankt.

Marcia - Klantenservice Loogman Carwash
    C. Huyser
    Het complete verhaal naar Marcia van de Klantenservice Loogman gestuurd.
    Reactie Loogman:
    "In een eerder stadium hebben wij aangegeven dat onze wasstraat geen deugdelijke afdekking er af kan blazen.
    Op de camerabeelden zien wij geen foutieve werking van de wasstraat, bij de droger wordt de afdekking er af geblazen, dit kan niet zo maar.

Wij hebben die dag 524 auto’s gewassen, waarbij alleen u schade had, wat voor ons dus duidelijk maakt dat er al iets mis is geweest met de afdekking, anders hadden wij 524 schades moeten hebben die dag.
    Het is niet leuk om te horen, maar wij blijven door dit verhaal bij ons standpunt."

- Bij 524 Seat Arona's en alleen schade aan mijn auto heb ik inderdaad enorme pech gehad.
    60 Jaar Loogman!
    En dit is de reactie op een voor hun toch relatief laag schadebedrag.
    Er mankeerde niets aan mijn auto, is bovendien al zeker 3x eerder door hun wasstraat gegaan.
    Gewoon vergoeden zit er niet in: einde aan mijn jarenlange klandizie bij Loogman.