Klacht Loogman Waijboer: Geen bewijs van afgeven

theadeweerd

Op 21 november kocht ik bij dit bedrijf een paar klompen. Die gingen na 10 dagen stuk. Toen ik ermee terug ging, vroeg de man: wat wilt u van me mevrouw? Ik zeg: ik wil mijn geld terug of een paar nieuwe klompen. Daar begon hij niet aan, want de klompen zijn gedragen. Ik: maar ik kan toch voor €29.95 een deugdelijk produkt verwachten. Hij kon ze wel meenemen naar de fabriek, maar hij gaat daar pas over ca 3 weken heen. Ik: oké, maar dan wil ik wel een bewijs van afgifte van mijn klompen.
Dat heeft hij niet en daar begint hij niet aan, het moet een kwestie van vertrouwen zijn. En als ik hem niet vertrouw, dan is hij klaar met me.
Hij explodeert en geeft de klompen terug en zegt: ik wil niets meer met u te maken hebben, ik praat niet meer met u! Hij wordt erg kwaad.
Als ik zeg: U vraagt aan mij: Wat wilt u. Dan zeg ik netjes wat ik wil. Ik wil gewoon een briefje van u, waarop staat dat ik de klompen heb ingeleverd. Meer niet. Geen fatsoenlijke reactie meer: kwaad reageren.

Het liefst wil ik mijn geld terug. Want deze reactie, van: geen geld terug, want ze zijn gedragen is n.m.i. onzin. Als een produkt na 10 dagen stuk gaat, mag ik mijn geld terug. Het is dan geen goed produkt. Ik mag een deugdelijk produkt verwachten.
Als ik geen geld terug krijg, dan een paar nieuwe klompen.
En als ik de klompen moet afgeven, wil ik een bewijs van de man, dat ik mijn klompen heb ingeleverd. Als ik zeker 3 weken of langer moet wachten, voordat hij ze naar de fabriek brengt en dan nog een tijdje moet wachten voor hij ze daar weer ophaalt, is een bewijs van afgifte zeker geen luxe, want dan gaat er een lange tijd over heen

Wij vinden dat Loogman Waijboer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Loogman Waijboer?