Klacht Lookfantastic.nl/: Pakket niet ontvangen van Lookfantastic en wel betaald

Klachtnummer
# 454675
Gebruiker
chloe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 28 mei een bestelling geplaatst, het pakket zou bij een DPD afhaalpunt worden bezorgd.Omdat ik een melding ontving van afhaalpunt dat dit punt op vakantie was. Ik ben op 11-06-2020 naar het afhaalpunt gefietst om navraag te doen. nu blijkt dat ze niet op vakantie waren maar dat ivm corona ze geen pakketjes meer aannamen. Heb geprobeerd via de site contact te leggen met Lookfantastic wat niet lukte. Geen pakket ontvangen en mijn geld kwijt




De oplossing

Dat het pakket geannuleerd wordt en dat ze het bedrag terug boeken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lookfantastic.nl/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lookfantastic.nl/?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen