Klacht Lookfantastic.nl/: Slechte klantenservice, betaalde bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 468616
Gebruiker
Patricia Mooijman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na twee maanden nog steeds niet ontvangen wat ik bestelde. De klantenservice is alleen bereikbaar via de email en reageert alleen met standaard teksten. DHL zegt na een week al dat er iets mis is, LF wil een maand lang geen actie ondernemen. Daarna zeggen ze dat er een onderzoek loopt en ze niks voor me kunnen doen. Overigens komt al deze info pas los na heel veel verzoeken van mijn kant. Twee maanden verder en mijn bestelling is er nog niet en ze willen ook geen nieuw exemplaar sturen. Echt de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

Gewenste oplossing

Mij het bestelde alsnog leveren en anders een redelijk alternatief na alle uren die ik hier aan kwijt ben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lookfantastic.nl/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lookfantastic.nl/?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen