Klacht Lookfantastic.nl/: Terugbetaling incompleet

Klachtnummer
# 464127
Gebruiker
Sandra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een mistery beauty box gekocht op 20 juni 2020 voor 18,78€ waarvan 3,95€ verzendkosten. Nooit wat ontvangen ondanks berichten en bellen met de DPD. Ik werd van kastje naar muurtje gestuurd! Na 3 weken is er een onderzoek gestart maar werd voor mij niets opgelost! Toen ik mijn aankoopbedrag eiste kreeg ik pas een antwoord en tot mijn verbazing zoubik maar 14,75€ terug krijgen. Ik heb nogmaals een bericht gestuurd met de vraag waarom moet ik verzendkosten betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen? Heel bot werd gezegd de betaling is verwekt. Ik heb dus 4,03€ betaald voor voor niets!! Ze reageren niet meer op mijn vraag. Ik heb helaas een abonnement en wil er vanaf vanwege problemen met afleveringen! Ik moest zelf mijn maandelijkse bestelling in Scheveningen ophalen Of regelmatig bellen met DPD want lookfantastic geeft elke keer de verkeerde adres op!!! ben zo zat maar helaas zit ik hier vast!

De oplossing

Ik wil de restant van de Aankoop bedrag 4,03€ van de bestelling 223388566 retour en stoppen met de maandelijks abonnement! Daarna wil ik geen nieuws brief of wat dan ook binnen krijgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lookfantastic.nl/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lookfantastic.nl/?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen