Klacht Loomans Gereedschapsverhuur: Loomans wenst schade door verkeerd advies niet te vergoeden

TBrugman

In januari een slagboormachine gehuurd bij Loomans. Bij afhalen bleek dat er geen (slagmoer) doppen bij geleverd werden. Daarop werd het advies gegeven om een 'gewone' dop te gebruiken. Omdat ik twijfelde aan dit advies heb ik nogmaals gevraagd of dit wel kon en werd opnieuw bevestigd dat dit geen probleem was.
Vervolgens draaide bij daadwerkelijk gebruik van de slagmoerboormachine de hele boel binnen een paar seconden kapot. De gebruikte dop is kapot (kosten circa 10 euro), maar erger is dat de boutkop nu zodanig beschadigd is dat er geen (dop)sleutel meer op past.
Bij terugbrengen gereedschap werd geen huur in rekening gebracht, maar Loomans weigert op te draaien voor de vervolg schade.
Fijn bedrijf, dat geen verantwoording wenst te nemen voor de adviezen die ze geven.

Vergoeding voor kosten van vervanging dopsleutel en een oplossing voor het verwijderen van de bout dit nog steeds muurvast zit.

Wij vinden dat Loomans Gereedschapsverhuur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Loomans Gereedschapsverhuur?