Klacht Loomans keukens: een Franke keukenspoelbak naa een week al vol krassen

theodora

Op 18 mei 2015 is bij mij een keu ken geinstalleerd door de Fa. Loomans Keukens te Eindhoven. De geplaatste spoelbak van de Fa. FFranke Frankebleek na 1 week al vol met krassen te zitten. Krassen namen toe en Fa. Loomans besloot de spoelbak te vervangen door precies hetzelfde type als de oude. Ook deze bak vertoonde al na een week weer volop krassen. Heb Fa Franke aangeschreven maar volgens deze firma moest ik geen zuur,,chloor en hete pannen in de bak zetten, hetgeen ik ook nooit gedaan heb. Zowel de Fa Loomans Keukens(deze beweert dat er tegenwoordig geen goede bakken meer gemaakt worden) als Fa Franke zegt nu niets meer voor mij te kunnen doen ondanks de 5 jaar garantie die gegeven werd bije aankoop De spoelbak ziet er niet uit maar volgens Fa Loomans Keukens moet ik het hier maar mee doen.

Vervanging van nu een goede spoelbak die niet meteen onder de krassen zit.

Wij vinden dat Loomans keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Loomans keukens?