Klacht LoopbaanRegisseur: Naam + e-mailadres verdwijnt niet na invoer van reactie op de website

C

7 juli 2016: op website van http://loopbaanregisseur.nl een reactie geschreven in een contactformulier (over de spelling op deze website.) Nu blijft mijn naam en e-mailadres vermeld staan, en is het voor iedereen te lezen. Bovendien zijn mijn gegevens ook bij meerdere contactformulieren op deze site te lezen, terwijl ik die niet heb ingevuld.
Telefonisch contact gehad met, volgens mij, de heer B. Agterhof . Hij nam op met "Loopbaanregisseur" . Dat mijn gegevens blijven staan in zo'n invoerveld, zou heel normaal zijn, volgens hem. Dit moest ik maar accepteren. Na aandringen van mijn kant, beloofde hij alles (mijn reactie + naam + e-mailadres ) te verwijderen.
8 juli 2016. Mijn gegevens zijn nog steeds te lezen op de site, en ik heb niet de indruk dat dit spoedig zal verdwijnen. Hij was nl. niet bepaald gewillig mij tegemoet te komen.

Weghalen van naam + e-mailadres uit invoerveld: "voer een reactie in"
van de website: http://loopbaanregisseur.nl/LoopbaanTips/curriculum-vitae/10-wapenfeiten-voor-een-winnend-curriculum-vitae/

Naam en e-mailadres zijn op deze website dus niet zichtbaar voor derden.

Wij vinden dat LoopbaanRegisseur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

C
    Mijn naam en e-mailadres zijn op deze website na twee weken dus niet verwijderd. Deze website wemelt van de spelfouten! Dat vond de man niet belangrijk bij sollicitaties. let dus goed op en controleer bij www.woordenlijst.org (Groene boekje) hoe het wel moet.

C

Ook een klacht indienen over LoopbaanRegisseur?