Opgelost door LOreal Nederland: allergische reactie op revitalift laser x3.

stormygirly

Ik heb dit product gesmeerd en kreeg na een aantal uur een allergische reactie.
Dikke rode branderige en jeukende oogleden onder en boven.
Ik heb ook Cell renaissance maar durf beiden producten nu niet meer te gebruiken en wil graag weten wat de stof is die de allergische reactie veroorzaakt. Heb het jaren gebruikt zonder problemen!

oplossing voor dit probleem en mijn geld terug want het zijn dure producten.

LOreal Nederland
    Wij streven we ernaar om continue kwalitatief hoogwaardige producten op de markt te brengen. Daar hoort bij dat wij proberen het risico op huidirritatie tot een minimum te beperken. Voordat wij een nieuw product op de markt brengen wordt het uitgebreid getest. Iedereen reageert echter anders op bepaalde stoffen en daardoor is een overgevoeligheidsreactie helaas niet voorspelbaar.
    Wij vinden het dan ook heel erg vervelend dat dit bij jou gebeurd is.

Graag zouden wij je daarom persoonlijk willen spreken om te kunnen overleggen. Helaas is het niet gelukt je persoonlijk te bereiken. Wij vragen je daarom vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 12:30 en 13:15 – 16:30 uur op telefoonnummer 023-5499500.

stormygirly
    Ik was gebeld en heb gelijk teruggebeld maar er was niemand bereikbaar ivm training. Dus bel me nog maar wanneer jullie er weer aanwezig zijn.
    Beste Joke,

Wij hebben vandaag weer geprobeerd telefonisch contact met je te krijgen, helaas is dit weer niet gelukt. Zou je willen aangeven wanneer en welk tijdstip wij je kunnen bellen (tijdens kantooruren). Of mocht je weer in de gelegenheid zijn kun je ons natuurlijk ook altijd bellen op 023-5499 500. Deze week zijn wij t/m woensdag bereikbaar (09:00-12:30-13:15-16:30).

We hopen snel van je te horen!

Vriendelijke groet,
    L'Oréal Paris

Chyla
    LOreal Nederland
    Wij hebben mevrouw gesproken en zij mag wat gegevens doormailen en aangeven welke vervangende producten zij ervoor wilt hebben.
    stormygirly
    Superafhandeling door loreal nederland!

stormygirly

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?