Klacht LOreal Nederland: Boos over colorista kleur

Klachtnummer
# 361090
Gebruiker
Smurf
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb echt een dikke klacht over de colorista kleur turquoise van L'Oréal het was namelijk een uitwisbare verf die 10 tot 15 dagen zou zitten
Het is ondertussen 3 maanden en 6 verfbeurt en later en mijn haar is nog steeds blauw ik heb het kort moeten knippen omdat het dood was door alle extra verfbeurten om het blauw te verbergen ik mag op mijn werk geen "gekke kleuren" en had 3 weken vakantie toen ik deze kleurspoeling er in deed helaas 3 maanden zat het er dus nog ik was genoodzaakt naar de kapper te gaan 146 euro heeft het me gekost !!! dus ik ben echt heel boos en ik hoop dat niemand anders deze fout maakt

Gewenste oplossing

Ik zou natuurlijk graag een pruik willen van dit bedrijf,
Maar zonder gekkigheid ik zou gewoon graag een uitleg krijgen waarom dit een zogenaamde kleurspoeling is en toch weken zelfs maanden blijft zitten

En 146 euro terug zou tof zijn maar dat zal er wel niet inzitten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

LOreal Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen