Klacht LOreal Nederland: branderig gevoel bij gebruik van pure zone en triple active nacht (beide loreal)

ashra26

Ik heb afgelopen week bij de kruidvat een paar van jullie producten gekocht. Bij gebruik van de dagcreme pure zone en de nachtcreme triple active heb ik in beide gevallen een branderig gevoel na het aanbrengen. Ik heb het nu meerdere dagen geprobeerd maar het branderig gevoel blijft aanhouden. Ik heb een zeer gevoelige huid en heb de producten alleen maar aangeschaft omdat ze voor alle huidtyoen geschikt zouden zijn. Van de nachtcreme heb ik zelfs twee potten in huis gehaald, dus nu heb ik heb nu 3 producten die ik niet meer gebruik. Graag jullie reactie om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, mevrouw Underberg

Ik zou graag mijn geld teug willen of producten die wel passen bij een zeer gevoelige huid

LOreal Nederland
    Wij hebben inmiddels de klant een bericht gestuurd met een passende oplossing.

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?