Opgelost door LOreal Nederland: Bruin zonder zon geeft wél af in tegenstelling wat op de verpakking staat

steentje58

Ik had een tube L'oreal Sublime Bronze, BB Summer Legs gekocht omdat ik altijd witte benen blijf houden, er stond op dat het niet afgeeft. Nou niets is minder waar! Ik had mijn benen gescrubt en de creme opgesmeerd en deze ongeveer een half uur in laten trekken voordat ik naar bed ging, de volgende morgen zat mijn onderlaken helemaal vol en de helft van mijn benen had witte vlekken, dus ik had het maar weer 'bijgesmeerd' , maar het bleef de hele dag afgeven, als ik gewoon mijn hand op mijn been legde was deze daarna bruin! Dus geeft wel degelijk af!\
Groetjes,
Rian van der Steen

Geld retour òf een goede bruin zonder zon.

LOreal Nederland
    Wij hebben telefonisch contact gezocht met mevrouw en afgesproken dat wij het product voor haar omruilen.

steentje58
Ze hadden telefonisch contact opgenomen en ik mocht uit hun assortiment een vergelijkbaar product uitkiezen en dat werd snel bezorgd, dus ik ben blij met oplossing!

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?