Klacht LOreal Nederland: Extreme uitslag door L'Oreal revitalift SPF30

# 191960
Rode gezicht

Onlangs heb ik na lang twijfelen en wekenlang wikken en wegen tussen de cremes van L'Oreal revitalift SPF30 en Olaz regenerist uitendelijk voor de creme van L'Oreal gekozen. Had ik maar anders besloten. Na eerste aanbreng begon het direct al, jeuk jeuk jeuk. Hoewel ik in de veronderstelling was dat dit voor een erste maal normaal is, heb ik het laten zitten. De volgende dag weer. In de namiddag begon ik rode vlekken te zien. Sommigen waren klein (resp voorhoofd), meesten waren groot (resp wangen, kin, oogleden onder en boven, zijkanten neus, bovenlip ernaast kortom mijn complete gezicht dtond in vuur en vlam. Het heeft mij weken geduurd voordat mijn huid kalmeerde. Echter heb ik er nog altijd last van gehouden. Mijn huid is gevoelig gebleven en heb nu een verschrikkelijk lelijke ronde witte vlek naast mijn mond ter grootte van 2 cm bij 2 cm overgehouden.

Gaarne geld retour en geschikte creme (inc spf en huidverjongings ingredienten ) voor in de plaats.

LOreal Nederland
    Naar aanleiding van het bericht dat wij via klachtenkompas ontvingen, hebben wij direct contact met mevrouw gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat mevrouw dit keer een reactie heeft gekregen van ons product. We zullen mevrouw een passende oplossing aanbieden.
    LOreal Nederland
    Na telefonisch contact, hebben wij samen afgesproken om een vervangend product naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij dit product met veel plezier zal gaan gebruiken.

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?