Klacht LOreal Nederland: Geen Kruidvat bioscoopkaartjes ontvangen.

Klachtnummer
# 102646
Gebruiker
Nietzoblij :(
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorig jaar december 16 flessen shampoo gekocht alles snel ingevuld 8 vouchers en kassabon in envelop voldoende gefrankeerd gepost,tot op heden nog geen kaartjes
Ontvangen :(

Ik vind dat ik nu lang genoeg heb gewacht op de kaartjes het is inmiddels eind maart,ieder jaar koop ik de flessen shampoo voor de gratis bioscoopkaartjes,kaartjes en ze komen altijd aan. Graag opheldering over de kaartjes

De oplossing

liefst zo snel mogelijk de 8 bioscoopkaartjes ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    LOreal Nederland
    Datum
    Vervelend om te horen dat u nog steeds geen kaartjes heeft ontvangen. Wij adviseren u on contact op te nemen met de firma Boddendijk, deze firma is verantwoordelijk voor de bioscoopbonnen actie.
    U kunt contact op te nemen met Firma Boddendijk op telefoonnummer 030-604 53 56 (tussen 14.00 en 16.00 uur).

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen