Opgelost door LOreal Nederland: Grijs oogpotlood in plaats van zwart.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 283965
Gebruiker
ConnyGolden
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Geachte heer, mevrouw,
Ik heb op woensdag 29-11-2017 een zwart oogpotlood gekocht bij Etos in Bovenkarspel. Omdat de gangbare was uitverkocht viel mijn oog op de Mat-Matic by Superliner. Na overleg met de verkoopster koos ik voor dit potlood. Maar deze is niet zwart maar grijs. En als ik meerdere strepen over elkaar heen zet dan is het nog geen zwart zoals bij andere oogpotloden.
Als ik heel veel strepen over elkaar heen zet dan is het nog lang niet zwart.
Ik ben op 30-11-2017 naar Etos teruggegaan en omdat ik het potlood al gebruikt had kreeg ik mijn geld niet terug. Dus ben ik € 13,00 kwijt aan een potlood die het niet goed doet. Ze adviseerden mij wel een e-mail aan L'Oreal te sturen.
Graag uw reactie.
Met vr. groet, Conny

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik 13,00 terug zodat ik een nieuw goed zwart oogpotlood kan kopen. Of vervanging voor een goed zwart oogpotlood. Een tegoed bon is ook goed.
Geboden oplossing
L'oreal heeft inmiddels een nieuw oogpotlood naar mij toegestuurd. Dus ik ben helemaal tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    LOreal Nederland
    Datum
    Ik heb mevrouw gesproken later realiseerde ze zich dat het misschien kwam door het matte van deze eyeliner , maar vindt dat ze dat in de winkel hadden moeten vertellen, ik stuur haar in overleg een ander oogpotlood toe, haar vertrouwde infaillible stylo eyeliner. Ik hoop dat mevrouw dit potlood weer met plezier gebruikt.
  2. Auteur
    ConnyGolden
    Datum
    De klacht is perfect opgelost. Het was deels ook mijn eigen schuld dat ik het verkeerde product had gekocht. Ik weet nu de volgende keer waar ik op moet letten. Er wordt mij een nieuw potlood toegezonden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen