Klacht LOreal Nederland: Haarkleur verkeerd uitgepakt

Melly1984

Ik had op 14 juli 2018 mijn haren geverfd met loreal preference middenblond en ik had allereerst enkel een gloed op mn haar na het verfen vanaf mn haarwortels tot 1/3 van mn haar heel raar en dat terwijl ik half lang haar heb en mijn haar had toen nog een lichtbruin was.Ten tweede heb ik zeker wel 3 weken last van een gevoelige hoofdhuid eraan overgehouden kan t beter beschrijven alsof mn haarwortels heel strak zaten of voelde.
Door de kleurverschil heb ik mn haar donker moeten verven dan wel espresso bruin te verstaan.
De winkel waar ik t aangeschaft heb kunnen niks voor mij beteken en dacht eerst ook ik laat t maar gaan..
Ik zit er alsnog mee en vind dat dit niet hoort te gebeuren en daarom deel ik dit en hoop ik dat jullie mij alsnog als consument tegemoet kunnen komen.

Alvast bedankt

LOreal Nederland
    Dankjewel voor je bericht over de Préférence Infinia, waarin je aangeeft niet tevreden te zijn met het eindresultaat van de kleuring en overgevoeligheid van je hoofdhuid.
    Het eindresultaat is afhankelijk van meerdere factoren zoals de ondergrond van het haar, de manier van toepassen etc. Wij kunnen uit je gegevens niet opmaken waarom de kleuring niet geleid heeft tot het gewenste resultaat. Het is daarom lastig om je dan een goed advies te geven.
    Ook adviseren wij (zie gebruiksaanwijzing) om een gevoeligheidstest te doen zodat het product zonder problemen gebruikt kan worden.

Graag zouden wij je persoonlijk willen spreken om te kunnen overleggen. Wij vragen je daarom vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 12.30 en van 13:15 tot 16:30 uur op telefoonnummer 023-5499500.

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?