Opgelost door LOreal Nederland: Haarverf highlights met borstel, werkt niet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130522
Gebruiker
Su
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Gisteren twee pakken L'Oréal Highlights gekocht met een uniek borsteltje.

Alles gedaan zoals beschreven in de gebruiksaanwijzing. De mooie highlights die het borsteltje zou moeten maken is allesbehalve waar. Begin van de aanzet zat verf en naarmate je naar beneden ging, was er geen verf te herkennen. Het eindresultaat, lichte en donkere plekken op mijn haar. Het ziet er niet uit.

Erg jammer dat het product niet doet wat het beloofd.mhet heeft me meer dan 30 euro gekost en nu moet ik aanstaande maandag naar de kapper waar het mij ook een 60 a 100 euro kosten.

Zeer teleurgestelde klant.

Gewenste oplossing

Op zijn minst zou ik me geld terug willen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    LOreal Nederland
    Datum
    Hebben mevrouw telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden.
  2. Auteur
    Su
    Datum
    L'Oréal heeft telefonisch contact met mij opgenomen en zijn we tot een passende oplossing gekomen.

    Top L'Oréal.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen