Opgelost door LOreal Nederland: Kapotte Volume Million Excess mascara

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66749
Gebruiker
Joni Bexkens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onlangs kocht ik de Volume Million Excess mascara. Na één week maakte ik de mascara weer open en toen bleef het stuk, dat er voor zorgt dat er niet te veel mascara aan de borstel komt , vastzitten boven de borstel. Deze mascara kan ik niet meer gebruiken omdat de borstel vol met mascara zit.

Dit product heb ik gekocht bij de Kruidvat maar omdat ik het bonnetje weggegooid heb, kunnen zij niets meer voor mij betekenen.

De oplossing

Graag wens ik een nieuwe Volume Million Excess Black mascara te ontvangen. Mocht dit niet mogelijk zijn dan wil ik graag mijn geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    LOreal Nederland
    Datum
    Hebben telefonisch contact gehad en een oplossing gevonden
  2. Auteur
    Joni Bexkens
    Datum
    Snelle afhandeling. Complimenten!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joni Bexkens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen