Opgelost door LOreal Nederland: Klacht GARNEER AMBRE SOLAIRE SENSITIVE EXPERT PLUS

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182686
Gebruiker
Meeke
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gezien medische redenen moet ik sinds dit jaar extra oppassen met de zon. Voor dat ik op vakantie ging dacht ik een hele goede zonnenbrand creme gekocht te hebben van Garnier; ambre solaire sensitive expert plus spray. Echter niets bleek minder waar, helaas! De zonnebrand bleef totaal niet zitten. Na de minste aanraking rafelde de zonnebrand er weer af. Dit was zo extreem dat er over mijn hele lichaam rafels zaten en de zonnebrand totaal niet werkte. Hierdoor ben ik dan ook flink verbrand.. Bij de randen van mijn kleding was de zonnenbrand nagenoeg direct afgerafeld. En dat terwijl wen flacon bij a €20,- kost, lekker weg gegooid geld!

Ik hoor graag wat hier mis gegaan is.

De oplossing

Vergoeding van gemaakte onkosten (2 flacons)

3 reacties

  1. Auteur
    LOreal Nederland
    Datum
    Het spijt ons dat je zo’n vervelende situatie hebt ondervonden met ons product. Hoewel factor 50+ de hoogste factor is, biedt een zonneverzorging nooit 100% garantie voor niet-verbranding.

    Om goed beschermd te zijn, is het belangrijk om het zonneproduct royaal aan te brengen en dat regelmatig te herhalen. Hoe vaak is afhankelijk van je huidtype, de weersomstandigheden, de activiteit en het gekozen zonneproduct.

    Het rullen van een zonnebrand gebeurt als je te lang over de huid heen masseert. Het product moet de kans krijgen om met de huid te versmelten en legt als het ware een beschermlaag over de huid.
    Mocht je de twee producten ondanks de tips toch niet meer willen gebruiken, dan willen wij je graag twee andere producten compenseren. Hiervoor hebben wij het productienummer (begint met 2 cijfers en daarna een letter bijv. 54K…) en een foto van het betreffende producten nodig. Je kan dit sturen naar informatiecentrum@loreal.com, onder vermelding van je volledige adresgegevens.
    Als je aangeeft welk ander product je ervoor in de plaats wilt hebben, dan sturen wij dat zo snel mogelijk toe.
  2. Auteur
    Meeke
    Datum
    Bedankt voor de snelle en goede afhandeling!
  3. Auteur
    Meeke
    Datum
    Goede en snelle reactie op de klacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meeke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy