Klacht LOreal Nederland: Klachten na youth code serum en creme

Jeanettevan der meer-bosma

Ben nu inmiddels 2 x bij dokterswacht geweest en 1 x huisarts.mijn huid en hals zijn een maanlandschap geworden.heb nog getest op andere plaatsen op mijn lichaam en ook hier een allergische reactie.mijn gezicht is zo ontzettend opgezwollen dat mijn ogen dicht zitten.Inmiddels met Prednison begonnen.omdat de andere medicijnen niet aansloegen.Heb afspraken af moeten zeggen en blijf voorlopig nog aan huis gekluisterd ben ik bang.Nog nooit eerder ergens een allergische reactie van gehad.Heb veel pijn.net of ben ik in de brandnetels gevallen.Na wat googelen kwam ik erachter dat er meer zijn die een allergische reactie kregen na het gebruiken van dit producht.

Ik heb veel geld uitgegegeven aan deze twee producten dus hoop dat ik het geld terug kan krijgen.Ook heb ik belangrijke afspraken moeten verzetten.Het belangrijkste vind ik nog dat ik mijn huid en mijn leven weer terug krijg.dus l Oreal...ik hoop snel iets van jullie te horen.

LOreal Nederland
    mevrouw gesproken, adviezen gegeven, allergie uitgelegd, passende oplossing geboden, neem binnenkort nog kontakt op met de klant voor verdere verloop van de reactie

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?