Klacht LOreal Nederland: Kleur

Sylvia jelena

Ik gebruik altijd de zelfde kleur nr maar nu is er een nieuwe verpakking maar wel met het zelfde nr helaas is dat niet waar het is veel donkerder ik heb normaal 8.03 licht goud blond het zie nu niet uit is licht bruin niet de kleur die ik wens

LOreal Nederland
    Naar aanleiding van het bericht dat wij via klachtenkompas.nl ontvingen, hebben wij direct telefonisch contact met Sylvia opgenomen. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Sylvia dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische contact, hebben wij informatie en advies gegeven om de haarkleur van Sylvia op een milde manier lichter te maken. Wij sturen haar de informatie toe en producten. Wij wensen Sylvia veel succes!
    LOreal Nederland
    Wij hebben telefonisch contact gehad met Sylvia en afgesproken dat ze foto's mailt waarop we haar huidige haarkleur kunnen zien. Naar aanleiding daarvan nemen wij weer contact op en zullen een advies geven en zorgen dat Sylvia weer een haarkleur krijgt waar ze tevreden over is.

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?