Klacht LOreal Nederland: L'Oréal colorista permanente haarkleur totaal anders dan wat er op de verpakking staat

Kim1102

Na lange tijd met middenbruin haar rondgelopen te hebben, vond ik het wel tijd voor wat anders. Zag de L'Oréal Colorista permanente haarkleur in de kleur violet en was opslag verliefd op de kleur van het model op de verpakking. Aangezien ik lang, dik, krullend haar heb, heb ik twee pakjes gekocht en heb ik de dag erna meteen mijn haar gekleurd. Eenmaal droog is de kleur totaal niet wat op de verpakking staat. In plaats van een paarse/violet gloed over het haar, is het nu een combinatie van fuchsia, bordeaux en aubergine kleuren en is het zo fel als je haarkleur ook maar kunt krijgen. Ik baal natuurlijk enorm van hoe mijn haar er op dit moment uit ziet; vooral omdat het er niet 1,2,3 uit gaat.

Ik vind twee keer 9,99 euro te veel voor een kleur die anders uitpakt dan wat op de verpakking staat. Ik hoop (een deel) van mijn geld terug te krijgen en dat er samen een oplossing gevonden kan worden.

LOreal Nederland
    Beste Kim,

Dankjewel voor je bericht waarin je aangeeft dat de kleur Violet van onze Colorista haarkleuring niet geworden is zoals de verpakking aangeeft. Het eindresultaat van een kleuring is afhankelijk van de ondergrond waarop het wordt gezet, de hoeveelheid producten maar ook het gebruik van het product. Wat precies de reden is waarom bij jou de kleur niet is geworden zoals de verpakking aangeeft is dan ook moeilijk voor ons aan te geven. We helpen je graag met het zoeken naar een passende oplossing.
    En hebben je dan ook vandaag gebeld om dit te bespreken. Ik heb je voice mail ingesproken met het verzoek ons te bellen zodat we kunnen overleggen hoe we je verder kunnen helpen.
    Ik hoop snel van je te horen.

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?