Opgelost door LOreal Nederland: L'oréal / Kruidvat Bioscoopactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93773
Gebruiker
Mart
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Helaas heb ik nog geen bioscoopkaartjes thuisgestuurd gekregen. Ik heb 8 kaartjes met de bijbehorende kassabonnen op tijd opgestuurd maar tot op heden heb ik niets ontvangen.

Gewenste oplossing

Bioscoopkaartjes alsnog ontvangen of geld terug.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    LOreal Nederland
    Datum
    voicemail ingesproken met advies contact op te nemen met de Firma Boddendijk.
  2. Auteur
    Mart
    Datum
    Gisteren toch nog de kaartjes ontvangen. Beter laat dan nooit.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen