Opgelost door LOreal Nederland: L'oréal / Kruidvat Bioscoopactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93773
Gebruiker
Mart
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Helaas heb ik nog geen bioscoopkaartjes thuisgestuurd gekregen. Ik heb 8 kaartjes met de bijbehorende kassabonnen op tijd opgestuurd maar tot op heden heb ik niets ontvangen.

De oplossing

Bioscoopkaartjes alsnog ontvangen of geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    LOreal Nederland
    Datum
    voicemail ingesproken met advies contact op te nemen met de Firma Boddendijk.
  2. Auteur
    Mart
    Datum
    Gisteren toch nog de kaartjes ontvangen. Beter laat dan nooit.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen